[Kepviselok] új elnök a TTK HÖK élén:)

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 12., K, 22:41:37 CET

Tisztelt Képviselők!

A mai napon lemondtam, nagyon köszönöm, hogy eddig együtt tudtam veletek
dolgozni, igazából azt hiszem többeknek körülbelül 5 évet köszönhetek:)

A TTK HÖK új elnöke Béni Kornél, a továbbiakban forduljatok hozzá
bizalommal! Biztos vagyok benne, hogy fáradhatatlanul fog azon dolgozni,
hogy az Önkormányzat igazán jó irányba haladjon. Persze én sem fogok
eltűnni, még legalább két és fél évig biztosan itt leszek Lágymányoson, ha
bárkinek szüksége lenne segítségre, tanácsra, akkor megtalál.

Üdv,
Bence

--
Ferdinandy Bence