[Kepviselok] Vagyonnyilatkozatok

Ellenőrző Bizottság - ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 13., Sze, 15:24:20 CET

"A korábbi delegálások szerint a vagyonnyilatkozatok érvényessége"
sajnos nem volt elég egyértelmű ez a mondat,szóval csak ezek vannak meg nekem,
és tudom hogy már nem így vannak a delegálások,csak tájékoztató jellegűen
küldtem ki,hogy kinek meddig érvényes a vagyonnyilatkozata.

de legalább most kaptam visszajelzést, hogy az emberek elolvassák a leveleimet :)

Üdv:
BriZsu
Ellenőrző Bizottság ELTE TTK HÖK