[Kepviselok] najómostmárazért

Tabajdi Péter informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 24., V, 22:34:33 CET

http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=624185
http://ttkhok.elte.hu/node/1073

szóval akkor most legitimek vagyunk vagy sem? tudtommal "mi" elértük
a 25%-os küszöböt a TTK-s hallgatók arányában, de azt már nem tudom,
hogy ezt csak a nappalisok között sikerült-e összehozni, vagy ebben
benne voltak még az estisek, levelezők és egyebek is?

azt látom, hogy az alapszabályunkban is benne van, ami ugyebár
december 17-én lépett hatályba:

---

45. §
A választás érvényessége
A választás érvényes, ha azon a Kar teljes idejű nappali képzésben
részt vevő hallgatóinak legalább huszonöt százaléka igazoltan részt
vett.

---

namármost, ha nem értük el, akkor mi van? és ha a cikkben foglaltak
szerint továbbmegyek: ha intézményi szinten nincs meg a 25%, akkor
mi van? vagy éppen mikor bukik ki ez az egész? csak akkor, ha az
ELTE vizsgálatot indít és rájön, hogy hoppácska van, vagy már most
is letehetném a munkát, mert úgyis illegitim dolgot művelek a HÖK
szerveren?

szívesen vennék némi tájékoztatást arról is persze, hogy ha
időközben módosulnak/életbelépnek jogszabályok, akkor azoknak
mikortól kell hatással lennie arra a szervezetre, amit érintenek.

de ha már arra választ kapnék, hogy az 5210 főből és az 1432 leadott
szavazatból hány nappalis volt, már akkor is boldog lennék.
egyáltalán hány levelező és esti tagozatos hallgató jár a TTK-ra?

öröm és boldogság úgy dolgozni vasárnap este (is), hogy nem elég,
hogy egy kalap alá vagyok véve a csúnya-rossz HÖK-ösökkel (amit
persze részben meg is érdemlek elhúzódó tanulmányaim miatt), de még
belülről is az dübörög kifelé, hogy még csak nem is lehetnék ott,
abban a pozícióban, ahol vagyok, egy jogszabálymódosítás vagy mifene
miatt :-/

üdv,
P, a féllegitim informatikus