[Kepviselok] najómostmárazért

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 24., V, 22:58:29 CET

Sziasztok!

1; Nem nagyon vagyok tisztában sok mindennel ezt tudom, de
2; Ilyen esetekben miért nem írunk az adott médiának, hogy kérem szépen...
illetve ezekkel kapcsolatban adhatnánk ki talán nyilatkozatot, reagálva az
eseményekre, ami ha kint lenne a ttkhok.elte.hu-n amit azért jó esetben
megnéznek az újságírók mielőtt megírnak egy ilyen cikket, akkor látnák is.
Török Balázs
főszerkesztő
Tétékás Nyúz
https://www.facebook.com/tetekasnyuz