[Kepviselok] Diákérvényesítés

Tanulmányi elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK taneh at ttkhok.elte.hu
2013. Feb. 26., K, 21:31:30 CET

Sziasztok!

A szokásos módon idén is lesz kihelyezett diákérvényesítés a Campuson
március 21-22-én, valamint 24-25-én. Kérlek, terjesszétek, hogy lesz
lehetőség helyben érvényesíttetni a diákigazolványokat és nem kell érte
bemenni a Questura irodába (ahol nyilván bármikor érvényesítik nektek
továbbra is).

Ezzel összekötve lehetőség van a diákérvényesítésen dolgozni, a 22-ét
kaptuk meg mi, összesen 3 emberre van szükség (a 3. egy póttag, aki
beugrik, ha bármi para van). 9-től 17 óráig tartana a HÜT-ben. Előtte lesz
betanítás, amikről pontos időpontokat még nem kaptam. Jelentkezni nálam
lehet e-mailen keresztül névvel, Neptun-kóddal, telefonszámmal.

Köszcsi :)

Nagy Katalin
Tanulmányi elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK