[Kepviselok] fontosabb dolgok

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2013. Jan. 13., V, 20:58:10 CET

Sziasztok!

1. A tegnapi Küldöttgyűlésen László Dávid szervező elnökhelyettes
visszahívásra került, így aki érez magában elhivatottságot, hogy
rendezvényekkel foglalkozzon, az keressen meg engem. Dávidnak az eddigi
munkáját ezúton is köszönöm, hiszen minden hibája mellett sokat tett a
rendezvényekért.

2. Mint tudjátok, másodéves korom óta biológushallgató is vagyok a TTK-n és
mivel az új Nftv nem teszi lehetővé, hogy doktorandusz legyen a TTK HÖK
elnöke, ezért én nem mint fizikus doktorandusz, hanem mint negyedéves
biológushallgató vagyok most az elnök. Tekintve, hogy én ezen a szakon nem
kívánok már diplomát szerezni és ez a második passzív félévem, továbbá,
mert nem tartom vállalhatónak azt a mások által gyakran űzött megoldást,
hogy alibi jogviszonyt tart fenn a HÖK-ös karrierjét fenntartandó, ezért
február 12-én le fogok mondani, így ez elnöki poszt is ürülni fog, ezzel is
lehet keresni. Természetesen amíg ilyen drámai időket élünk, mint a
mostani, addig nem fogok felszívódni, a TTK HÖK leendő elnökének minden
tőlem telhető segítséget meg fogok adni, hogy az Önkormányzat sikerrel
vegye a jövő akadályait.

3. Február 12-én 18:00-kor rendes Küldöttgyűlést fogunk tartani. A
hivatalos meghívó napirendi pontokkal hamarosan érkezni fog.

4. A SZAB emlékeztetőket kérném majd, hogy a képviselőlistára is küldjétek
ki és a ttkhok.elte.hu-ra is fel fogjuk tenni őket. Ha az ügyrendekben nem
ez szerepel, akkor javaslom, hogy módosítsuk őket ennek megfelelően, hiszen
ezekben az egész KGY-t érintő határozatok is helyet kaphatnak (lásd pl a
matekban a mostani javaslat a KT delegáltra).

Üdv,
Bence

--
Ferdinandy Bence