[Kepviselok] Matematika SzaB jegyzőkönyv

Tabajdi Péter informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Jan. 14., H, 17:35:19 CET

KOORDINÁTOROKNAK MUST SEE AZ ALÁBBI:

Az informatikus úr segít neked, hogy a HÖK honlapon is fent legyen
:) (Láttam, hogy az EB valamely tagja létrehozott már egy oldalt,
azt utólagos engedéllyel töröltem).

A szisztéma teljesen ugyanaz, mint a kgy vagy a választmányi
emlékeztetők esetében (mapparendszer-szerű struktúra): SZAB
emlékeztetők -> szak -> év -> emlékeztető

Előre létrehoztam az egyes szakokat és azon belül az éveket, illetve
a megfelelő jogosultságot kiosztottam mindenkinek. Az adott évhez
létrehozott oldalt kell szerkeszteni, és AHHOZ SZIMPLÁN CSAK
CSATOLNI AZ EMLÉKEZTETŐT. Semmi linkelgetés etc., egyszerű és
nagyszerű, már ha veszitek a fáradtságot, és kitöltitek az egyes
fájlokhoz tartozó leírás részt is (a dátummal).

Elsőre úgy gondoltam, hogy az adott évhez rendeljük hozzá az
emlékeztetőket, de ha szeretnénk itt is igazodni a szokásos,
félévvel eltolt tanítási menetrendhez (és a kgy menetrendjéhez),
akkor majd szépen minden koordinátor átnevezi a jelenlegi "2013"-as
oldalakat "2012-2013"-ra.

Ha valahol hibáztam volna, lehet sikítani. Később természetesen az
is megoldható, hogy új fájl feltöltése esetén automatikus e-mailt
küldjön a rendszer az adott szacslistára, ezzel is megspórolva újabb
pár felesleges kört. Erre majd vizsgaidőszak után térjünk vissza
(gyk. emlékeztessetek).