[Kepviselok] Kari Tanács

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2013. Jan. 29., K, 16:50:30 CET

Sziasztok!

A szakterületi kari tanács tagokat újra kell delegálni, mert lejár a
mandátumuk február 28-án. Illetve a mostani KT-n módosítani kell az
Alapszabályunkat, ha a Szenátus jóváhagyja a TTK SZMSZ módosítását, mert
akkor már csak 8 fővel fogunk a KT-ban szerepelni. Az én előzetes
javaslatom az lenne, hogy a tisztségüknél fogva delegáltak körét lenne
érdemes szűkíteni, hiszen a 6 szakterületi képviselő szerintem elég fix. Az
elnök szintén fix (nem muszáj, de azért asszem célszerű:D). Ennek fényében
én azt gondolom, hogy a tanulmányisnak fontosabb, hogy a KT-ben legyen,
mint a szocosnak, de ez akár vita tárgya is lehetne. Én mindenesetre
várhatóan a szocos kiírását fogom előterjeszteni a KGY-n.

Üdv,
Bence

--
Ferdinandy Bence