[Kepviselok] neptun fiók

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2013. Jan. 29., K, 19:27:55 CET

Sziasztok!

Egyébként már jeleztem és mostmár nem érdemes talán belemenni, de
legközelebb hasonló témában sokkal hatékonyabb és egyszerűbb lenne
ASK.FM-es accountot létrehozni hasonló probllémák kezelésére, de erről
illetve a Nyúzzal kapcsolatos online felületekről majd írok a
beszámolómban is, illetve a KGY-n is elmondanék pár mondatot.

köszi
Kérdésekkel: http://ask.fm/torceee

Török Balázs
főszerkesztő