[Kepviselok] Küldöttgyűlési beszámoló: mentorkord

Tabajdi Péter informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 3., Sze, 16:04:52 CEST

Kedves megfelelő jogokkal rendelkező tisztségviselők!

Ezen pillanattól kezdve az egyes küldöttgyűlési meghívókhoz
feltöltött pályázataitok egy "újabb fajta pályázatis levélként"
érkeznek majd meg erre a listára. Ehhez mindössze annyit kell
tennetek, hogy az adott meghívó híréhez csatolt fájlotok nevében
szerepelnie kell a "palyazat" szónak, szótöredéknek valahol.
Kisbetűvel, egyben, ékezetek és idézőjelek nélkül.

Kérlek titeket, a továbbiakban csak szimplán csatoljátok a
pályázatotokat a beszámolóitoknak megfelelelő módon.

Azok a listatagok és nem listatagok pedig akik nem rendelkeznek
megfelelő szintű hozzáféréssel a TTK HÖK oldalához, azok lehetőség
szerint használják ezt az oldalt: http://ttkhok.elte.hu/palyazat

A fentiekről és az automatikusan kiküldött levelekről bővebben itt
olvashattok: http://ttkhok.elte.hu/automatikusan-kuldott-e-mailek

üdv,