[Kepviselok] Pályázat

Tabajdi Péter informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 3., Sze, 18:35:34 CEST

a hibát én követtem el, mivel nem is gondoltam rá, hogy két/több
pályázatot is akarhat valaki feltölteni. bocsánat.

tehát egyelőre egyszerre egy pályázatot, s ezután ments, majd utána
megint egyet, majd ezután ments. vagy fordítva. a továbbiakban
esetleg ezen a szisztémán lehet és tudunk is változtatni, de
egyelőre még el vagyok foglalva az alapítvány egy oldalával, ill. a
saját beszámolóm sem írtam még meg ezen okból kifolyólag. szóval ez
még várat magára kicsit.

üdv,