[Kepviselok] Küldöttgyűlési beszámoló: informatikus

Tabajdi Péter informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 4., Cs, 23:11:47 CEST

Kérem a kedves képviselőket és az EB-t, hogy az alábbiakban
részletezett "akadályoztatásomat" vegye figyelembe.

"Elkészítettem a ttktamop.elte.hu-t az Alapítvány számára.
Beszámolóm ezen oldal létrehozása (plusz egy éppen csütörtökre beeső
állásinterjú) okán késett. Döntenem kellett, hogy a beszámolóm
megírása, vagy egy csütörtöki – számomra váratlanul jött
– MTI hír miatti látogatók özöne a fontosabb-e."