[Kepviselok] [Fwd: Re: Tisztségviselői titoktartási nyilatkozat]]

Kovács Fanni k.fanni at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 6., Szo, 13:28:05 CEST

Hali!

Szövegszerű javaslat:

- azokat illetéktelen személynek át nem adom,

Az előbbiekben 2., de összességében 3. pont elhanyagolható, hiszen ebben
minden benne van.

Elvileg a továbbadásra adatigénylésnél törvény kötelez, szóval ott az
igénylő már nem lesz illetéktelen. A média pedig mindig az lesz, bár
tudjuk, hogy aki kikérte az infót már továbbadhatja oda (saját büntetőjogi
felelősségében).

pacsi:
Kovács Fanni
Bioszacs