[Kepviselok] rendezvényes megbeszélés

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2013. Júl. 28., V, 23:51:41 CEST

Sziasztok!

Nem tudom, hogy a korábbi, lentebb olvasható levelem célba ért-e, mivel
kaptam olyan visszajelzést hogy nem, de olyat is hogy igen.

Lényeg a lényeg, holnap 14:00 kor lenne egy kis megbeszélés a
rendezvényekről valamint a tanárszakos hétvégéről is néhány szót kell
ejteni, és a jövő héten komolyan elkezdeni a munkát. Erre várunk még
vállalkozókat.

Üdvözlettel,
Kornél

--