=?iso-8859-2?Q?Konkl=FAzi=F3m_a_Mentorelbesz=E9lget=E9sekr=F5l_=E9s_a_Men?= iorhétvégér=?iso-8859-2?Q?Meniorh=E9tv=E9g=E9r=F5l.?=

Mentorkoordinátor - ELTE TTK HÖK mentorkord at ttkhok.elte.hu
2013. Jún. 2., V, 20:16:33 CEST

Sziasztok! :)

Előbbi bakimat ellensúlyozva elkészítettem a saját konklúziómat a
Mentorelbeszélgetésekről és a Meniorhétvégéről. Ez az általatok beküldött
értékelésekre alapul.

Csatoltam a doksit! Jó olvasást hozzá! :P

A tőletek (mentorok) beérkezett elsődleges értékelések is nyilvánosak. A
listára és ide nem küldöm ki. Aki szeretné ezeket elolvasni, írjon rám, és
az esetlegesen névvel beérkezett értékelések anonimitását megteremtve,
átküldöm!

--
Uhljár Péter (Pepe)
ELTE TTK HÖK