[Kepviselok] Kampuszfejlesztés

Tabajdi Péter informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Már. 2., Szo, 18:33:51 CET

ezzel kapcsolatban már két különböző helyről is jelezték nekem: pár
tábla nem lenne rossz a két épület közötti nagyobb füves terület
mellé, hogy arra a részre ne engedjenek be kutyát. a Dunához
közelebbi bőven elég lenne a négylábúaknak, és akkor nem lenne
gondja az ott sportolóknak/téblábolóknak sem. (természetesen jelezni
kell a táblán, hogy ide ne, de 50m-re innen mehet a trágyaszórás.
intelligens ebek meg egyből a komposztálóba végzik a dolguk:D).