[Kepviselok] RuBisCo

Kovács Tamás kovacstomi at ttkhok.elte.hu
2013. Már. 5., K, 18:24:15 CET

Bocsánat a tudatlanságomért! Ez esetben őket kérném meg, hogy továbbítsák
az infót a kompetens személyekhez! Ha már ezt így kiküldtem, azért várom
bárkinek a konstruktív hozzászólását akár e-mailben, akár úgy, hogy eljön a
megbeszélésünkre! És természetesen a Biológia Szakterület képviselőit
mindenképp ott szeretném látni! =)

2013. március 5. 18:03 Mentorkoordinátor - ELTE TTK HÖK írta, <