[Kepviselok] Gólyatábor pályázati kiírás

Matematika szakterületi koordinátor - ELTE TTK HÖK matekszk at ttkhok.elte.hu
2013. Már. 7., Cs, 22:51:54 CET

Sziasztok!

Aktualizálva volt, eddig bele volt írva, hogy a Kft-vel kell csinálni, de
most úgy néz ki nem feltétlen kell velük csinálni. Mindenki, aki
pályázatot ad le az dönti el, hogy kivel tervezi megvalósítani, és ezzel
számoljon (a matek gt-t az Avenidával, és a TTK Hallgatói Alapítvánnyal
terveztük lebonyolítani)! Persze érdemes egyeztetni először azokkal a
szervezetekkel, akikkel együtt kívánnak dolgozni, például a fizika
valószínűleg a MaFiHe-vel fogja csinálni, az meg, hogy Kft, vagy Avenida,
vagy valami más azt döntsék el ők maguk.

Egyelőre legalábbis úgy néz ki, Avenidán keresztül is teljesen rendben
tudunk HÖK támogatást adni, az pedig óriási előny lehetne, ha a Kft nem
vinne el teljesen indokolatlanul százezreket.

Akinek esetleg ilyen gondja van, nem tudja, hogy pontosan hogy működik ez
a rendszer az nyugodtan keressen engem is akár, de szerintem a korábbi
főszervezők is szívesen segítenek!

Kuti

Kuti Péter, MATSZACS
Matematika szakterületi koordinátor