[Kepviselok] Kari Tanács lemondás

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2013. Már. 11., H, 22:01:33 CET

Sziasztok!

Nem tudom, hogy szükséges e, de hogy biztos ne legyen belőle probléma,
ezennel lemondok a Földrajz- és Földtudományi szakterület képviselői
delegáltságomról az ELTE TTK Kari Tanácsban. Javaslom támogassátok
Zakariás Barbarát a helyemre, valamint javaslom azt, hogy mivel
előreláthatólag - szerény véleményem szerint - legjobb esetben is csak
májusra jut el odáig a doktorandusz önkormányzat felállítása, hogy képes
legyen a két Kari Tanács tagját megválasztani, válasszon a TTK HÖK Kgy
(mint elődszervezet) ideiglenesen két doktoranduszt a Tanácsba, hogy a
hallgatói képviselet az átmeneti időben is maximális legyen. Legrosszabb
esetben majd azt mondják, hogy nem tehette volna meg - bár ezt én elég
érdekesnek tartanám a jelenlegi helyzetben.

Szép estét!

Tomó
(Jancsó Tamás) :)