[Kepviselok] palyazat+emlekeztetok

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2013. Május. 29., Sze, 23:59:02 CEST

Sziasztok!

Annyival kiegészíteném az előttem szólót, hogy alakuló Küldöttgyűlésen már
senki nem lesz tisztségben!

Ebből kifolyólag természetesen ugyan akkora eséllyel lehet indulni
mindenkinek minden tisztségre, függetlenül attól, hogy a tisztséget
jelenleg betöltő személy tervez-e újra indulni vagy nem.

Ezt csak azért hangsúlyoztam ki, mert Pene számára valószínű természetes,
de az új képviselők (és minden más hallgatótársunk) számára nem biztos hogy
az. Röviden: nem csak a honlapon szereplő tisztségek lesznek nyitottak:)

Üdv,
Kornél

--
Béni Kornél