[Kepviselok] menu

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2013. Okt. 5., Szo, 13:25:12 CEST

Sziasztok!

Mindenki aktualizáljon (sz is akinek nincs mit), mert sok helyen ki van
írva, hogy régen lett frissítve, így megtéveszthető lehet ott is, ahol még
aktuális infók vannak.

Amúgy sem árt néha átnézni a honlapot.

Üdv,
Kornél

--
Béni Kornél
Elnök
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36209115913
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok <https://facebook.com/eltettkhok>
Web: http://ttkhok.elte.hu

2013. október 5. 0:04 Informatikus - ELTE TTK HÖK írta, <