[Kepviselok] Dél Hali elnöki gép

Informatikus - ELTE TTK HÖK informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Okt. 17., Cs, 10:55:48 CEST

igen, Brizsu miattam írta rá, még egykoron. a kikapcsolást elkövető
személy is én voltam, mivel beállt segíteni az elnökhelyettesinek :)

és ez még vasárnapig biztosan nem változik. Rózi is nagyon sajnálta
tegnap ezt :D régen az irodavezetői gépen is tudtatok a szocos
dolgaitokkal foglalkozni, javasolnám mindkettőtöknek, hogy ahhoz az
ip-hez (157.181.174.214) is kérjetek elérést a programotok számára,
és akkor nem vagytok ilyen helyzetben meglőve, plusz az
irodavezetőit - ha normálisan állították le - még akár távolról is
be tudjátok kapcsolni.