[Kepviselok] MENTOR helyzetjelentés!

Tanárképzési referens - ELTE TTK HÖK tanarkepzes at ttkhok.elte.hu
2013. Sze. 1., V, 16:15:39 CEST

Sziasztok!

A beosztásról nem akarok szólni, nincsenek még tanárszakos adataink
(holnap saját magam fogom beszerezni őket vagy legalábbis megpróbálni),
illetve pótfelvételisek sem (ez környtannál a szak 10-20%-a). És mivel a
legtöbb szak visszautasította azt a javaslatot, hogy önálló tanárszakos
gólyacsoportok legyenek így én nem csodálkozom, hogy nincsenek még meg a
beosztások, de lehet, hogy más oka is van ezen kívül.

Ami jobban érdekel, hogy írtam pár napja, hogy jelentkezzenek azok a
mentorok, akik jönnek tanárszakos beiratkozásra. 1-1 ember már
jelentkezett földrajzról, környtanról és matekról, úgyhogy végülis nem
leszek egyedül, illetve a kémiások gondolom majd most fognak reagálni, ha
végre hazaérnek. A munkahelyemen elkértem magam a beiratkozás utánra,
úgyhogy tájékoztatót én fogok tartani, gondolom a többiek is, akik az
alapszakoson is beszélnek, bár azt nem tudom hogy lesz.

Úgyhogy azt nem állítanám, hogy a mentorok részvétele a tanári
beiratkozáson nem tisztázott, aki így gondolja az olvassa vissza a levelem
a mentorlistán. De ide is leírom még egyszer. Csütörtökön 9:00-kor
kezdődik a tanári beiratkozás, a BTK-n iratkozókat háromnegyed 10-re
hívtam ide, hogy a tájékoztatót hallják. Aki a mentorok közül a 9-12 óra
között tartott tanárszakos
beiratkozás/körbevezetés/tájékoztató/tárgyfelvétel idején tud jönni, az
kérem írjon e-mailt.

Ha nem fogadjátok el azt, hogy a tanárszak ugyanannyira különbözik az
alapszaktól, mint a földrajz a földtudománytól és ugyanolyan rangú, mint
az alapszakok, akkor hasonló "pánik" lesz még párszor a következő
időszakban.

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
tanárképzési referens