[Kepviselok] fogadoora

Ellenőrző Bizottság - ELTE TTK HÖK - Horváth Tamás eb at ttkhok.elte.hu
2013. Sze. 4., Sze, 08:19:39 CEST

Sziasztok!
Annyival kiegészíteném Penét,hogy fogadóórát a tisztségviselőknek kell
tartani 2 órás időtartamban.A fogadóórákat 2013.09.16-ai héttel kezdődően
kell megtartani,tehát a jövő héten még nem.Persze,akinek fix az órarendje
már tarthat jövő héttől is.Lehetőség szerint a Déli HALIT részesítsétek
előnyben.A szorgalmi időszak kezdetével a honlapon jelezzétek ha esetleg
elmarad a fogadóórátok,és másodsorban a képviselőlistán!
Üdv.:Horváth Tamás
--
Horváth Tamás
Ellenőrző Bizottság tagja