[Kepviselok] 5vös 5km szervezés - munka

Sportbiztos - ELTE TTK HÖK sportbiz at ttkhok.elte.hu
2013. Sze. 9., H, 21:55:44 CEST

Sziasztok!

Bizonyára már tudjátok, hogy idén ősszel a 25. 5vös 5km-t szeptember
25-én, szerdán délután rendezzük meg. Ehhez kérnénk a segítségeteket,
hiszen egy JUBILEUMI eseményről van szó, így fontos, hogy sokan, közös
erővel valami nagyot alkothassunk!
Ha Te is részese szeretnél lenni ezen nagyszabású futóversenyünknek, nincs
más dolgod, mint írni az alábbi személyeknek, vagy a
sportbiz at ttkhok.elte.hu-ra!

Töli Gergő - terelő és pakoló koordinátor - sport at ppkhok.elte.hu

*könnyű fizikai munkák:* rendezvény előtti napokban 15:00
"*nehéz" fizikai munkák*: (asztalok rendezése pólós dobozok cipelése stb)
verseny napján szept. 25. 13:00-tól

Hegedüs Tekla - regisztrációs koordinátor - hegedustekla at gmail.com

*rajtcsomagok összeállítása* rendezvény előtti 3-4 napban
*regisztráció*: szept. 25-én 14-17:00-ig
*terelés*: szept. 25-én 16-18 (regisztrációval kombinálható)

*Jelentkezés feltétele: név, telefonszám, NEPTUN kód, vállalt munka típusa*

Légy aktív részese egy nagy sportélménynek!(:

Üdv,
Barbi (-;

---
Zakariás Barbara