[Kepviselok] beszámolóm kiegészítéséül, beszámoló

Péter Kuti kuti.peter at ttkhok.elte.hu
2013. Sze. 22., V, 20:56:57 CEST

Ez királyság!

Viszont ezt s érdemesebb lenne talán megfontolni, és egy kicsit
automatizált rendszerrel megoldani, hogy ne kelljen minden KGy után
egyesével felpakolni x db beszámolót ide. Erről konzultálok a másik Úrral,
és valamit kitalálunk :)

Kuti

2013. szeptember 22. 20:35 Elnök - ELTE TTK HÖK írta, <elnok at ttkhok.elte.hu>
: