[Kepviselok] Küldöttgyűlési beszámoló: fizikaszk

Informatikus - ELTE TTK HÖK informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Sze. 23., H, 10:37:30 CEST

On Vas, Szeptember 22, 2013 17:15, Fizika szakterületi koordinátor -
ELTE TTK HÖK wrote:
> szóval
> ha
> valamilyen kérdésetek van a beszámolómmal kapcsolatban, (ami nem
> tudom
> miért ment ki kétszer) arra szívesen válaszolok e-mailben. :)

én tudom: szerkesztetted a posztot a beszámolód feltöltése után két
percen belül újra :)

de legalább rájöttem egy teszt után most valamire: kisebbre vehetem
elméletileg a két perces értéket, ugyanis a feltöltött fájlok
feltöltésre vonatkozó időbejegyzése megegyezik a teljes form
elküldésének dátumával (eddig azt hittem, hogy a fájlfeltöltés
triggereli ezt), vagyis teszem azt elegendő lenne akár 1 másodperc
is. és akkor elméletileg csak akkor tudnátok hasonló jelenséget
generálni, ha nagyon gyorsak vagytok :p

így ezt most át is állítom, és ha nem működne a beszámolók
feltöltése a köv. kgy előtt, akkor emlékeztessetek, hogy rakjam
vissza :p