[Kepviselok] Küldöttgyűlési beszámoló: tudbiz

Tudományos biztos tudbiz at ttkhok.elte.hu
2013. Sze. 23., H, 11:31:48 CEST

Kedves Listatagok!

Előreláthatólag a Küldöttgyűlésre csak 19:00 körül érek oda, szóval ha a
beszámolómmal kapcsolatban bármilyen kérdésetek, észrevételetek van,
nyugodtan írjátok meg e-mailben, válaszolok rá! Igyekszem azért odaérni a
beszámolóm tárgyalásáig, hogy személyesen is tudjak válaszolni az
esetlegesen felmerülő kérdésekre!

Megértéseteket köszönöm!

Kovács Tamás
Tudományos biztos
ELTE TTK HÖK
E-mail.: tudbiz at ttkhok.elte.hu
Mobil: +36702285757
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

2013. szeptember 22. 13:54 ELTE TTK HÖK oldal - tudbiz írta, <