[Kepviselok] Küldöttgyűlési napirendi pont javas

Ellenőrző Bizottság - ELTE TTK HÖK - Horváth Tamás eb at ttkhok.elte.hu
2013. Sze. 23., H, 22:07:02 CEST

Kedves Listatagok!
Elnök Úrnak 2013.09.19-én beterjesztettem napirendi pontnak a
KHTEÖ(Kiemelkedő Hallgatói Teljesítmény Egyszeri Ösztöndíja)pályázati
kiírás módosítását.
A jelenlegi pályázati kiírásban ez szerepel:
"A pályázatokat a HÖK Választmánya (továbbiakban Választmány) bírálja el,
a pályázat beérkezésétől számított legalább négy, legfeljebb harminc napon
belül, és tesz javaslatot a kari HÖK elnöke és a dékán felé."
A szövegszerű javaslat az EB 2013 május 23-ai ülése alapján:
"Az Ellenőrző Bizottság javasolja, hogy a következő Küldöttgyűlésen
módosításra kerüljön a KHTEÖ fenti kiírásban szereplő  4 nap, 96 órára."

--
Horváth Tamás
ELTE TTK HÖK
E-mail: eb at ttkhok.elte.hu