[Kepviselok] [Fwd: Szkennelo kisiparos leszek]

Informatikus - ELTE TTK HÖK informatikus at ttkhok.elte.hu
2013. Sze. 30., H, 10:49:47 CEST

habár tegnap megmutattam Brizsunak, hogy már nem ez a menete, azért
csak nyugodtan olvasgassatok :) az alábbit fejből írom, lehet hogy
kimarad valami.

0: berakod a szkennelendő anyagot
1: megnyomod a scan gombot
2: kiválasztod, hogy hova küldje (északi hali, irodavezetői gép vagy
valami ilyesmi, alul a gyorsgombok között)
3: nagy zöld gomb
4: az anyagod megérkezett az irodavezetői gép asztalán lévő !scan
mappába pdf-ként

üdv,