[TTK HÖK -Képviselők]Választmányi emlékeztető

Ellenőrző Bizottság-ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2014. Ápr. 1., K, 23:08:49 CEST

Sziasztok!
Szeretném kérni az alábbi sor javítását az emlékeztetőben,mert nem
teljesen így hangozz el."Horváth Tamás elmondta, hogy csütörtök este
informatikus hallgatók használták a Déli Hali elnökhelyettesi gépét."
Helyesen:Uhljár Péter lemondása után,jogtalanul  engedett be a Déli
haliba hallgatókat késő este,akiket felügyelet nélkül hagyott.Elsőként
az elnökhelyettesi gépet akarták használni,majd egy másik gépet
használtak programozás gyakorlására.Az dolog észlelése után az EB és
az informatikus kezelte a helyzetet.

Üdv.:HT
--
Horváth Tamás