[TTK HÖK -Képviselők]alapszabály író munkacsoport

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2014. Ápr. 3., Cs, 18:16:45 CEST

Sziasztok!

Nem véletlenül írogatom ezeket az e-maileket.

Hogy egyértelmű legyen, azért írom, hogy gyertek el!

Mert szeretnénk haladni, nincs megszabva, hogy ki jöhet, jöjjön akit,
egy picit is érdekel az érdekképviselet. Abban hitben éltem, hogy
azért ültök a KGy-kon, mert titeket ez a téma érdekel.

Máskor ne tolongjatok ennyien a Déli Hali előtt, mert így nem lehet
dolgozni...

Őszinte csalódottsággal:
Kovács Fanni
Elnök