[TTK HÖK -Képviselők]Fogadóóra

Matematika szakterületi koordinátor - ELTE TTK HÖK matekszk at ttkhok.elte.hu
2014. Ápr. 23., Sze, 11:20:53 CEST

Sziasztok!

Ezt már több helyen mondtam, de még nem jutottam el addig, hogy
leírjam, sajnos, most pótlom ezt a hiányosságot. :)

Szóval, a tisztségviselői fogadóórák nem megtartását, módosult
helyszínét, vagy időpontját természetesen nagyon fontos jelezni. Ennek
a helyszíne a honlap. Azzal, hogy képviselőlistára elküldjük két
dolgot idézünk elő:
1) minden képviselőt kicsit lefárasztunk, felesleges e-maillel
2) felesleges munkát generálunk magunknak

Azért is rossz, mert, a képviselőknek/tisztségviselőknek is sokkal
jobb lenne, ha rászoknának arra, hogy a honlapon megnézik, hogy éppen
elmarad-e a fogadóóra, vagy mi a helyzet, mintha e-mailre várnának (és
ez ugye a képviselők/tisztségviselők minimális részét érinti, hiszen
legtöbben nem keresünk fel embereket a fogadóórájukban). Egy képviselő
pedig, aki itt van, ismeri a tisztségviselőket, akármikor elér bárkit,
szóval nem is életbevágó, hogy kapjon róla mailt.

Egy szó, mint száz, javaslom, hogy ne legyen a képviselőlista
"fogadóóralista" a továbbiakban, erre kiváló felületet nyújt a honlap.

Kuti

Kuti Péter, MATSZACS
Matematika szakterületi koordinátor
ELTE TTK HÖK
e-mail: matekszk at ttkhok.elte.hu
tel.: 30/561-7708
weboldal: http://matszacs.elte.hu,
facebook: http://www.facebook.com/matszacs

Idézet ("Földrajz-, és Földtudományi szakterületi koordinátor"
<foldtudszk at ttkhok.elte.hu>):