[TTK HÖK -Képviselők]Meghívó Küldöttgyűlésre - 2014.04.29., kedd, 18:00, É 0.89

Tanárképzési Referens - ELTE TTK HÖK tanarkepzes at ttkhok.elte.hu
2014. Ápr. 23., Sze, 23:01:29 CEST

Üdvözletem!
Mellékelve küldöm az Alapszabály módosításban általam talált hibákat:
1) 2.§ - központozási hiba (hiányzó vessző):
    "a Karon minor szakirányon tanári modulon, vagy..."
    helyett
    "a Karon minor szakirányon, tanári modulon, vagy..."
2) 7.§ - hiányzó szám, hiányzó pont:
    A kihúzott 42 helyett nem szerepel másik szám. Így a mondat értelmetlen:
    "A Küldöttgyűlés főből áll az Alapszabály 47 §-ának rendelkezései szerint."
    Szintén itt a "47" után szóköz helyett pont kell.
3) 35.§ - szóismétlés:
    "Ha kettő két olyan ..."
    helyett
    "Ha két olyan ..."
Én ezeket véltem találni, de lehetséges, hogy van, ahol csak
félreértelmeztem valamit és nincs is hiba. Ez esetben elnézést kérek.

--
Visnovitz Márton
Tanárképzési referens
tanarkepzes at ttkhok.elte.hu
+36702238231
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

Idézet (Elnök - ELTE TTK HÖK <elnok at ttkhok.elte.hu>):

> Tisztelt Dékán Úr!
> Kedves Képviselők, Tisztségviselők, Delegáltak és Állandó meghívottak!
>
> Csatolva küldöm az Alapszabály módosítást. Várom a véleményeket,
> gondolatokat esetleges további módosításokat.

> [...]
>>> 2.	Beszámolók
>>> 3.	Személyi kérdések
>>> 4.	TTK Hallgatói Alapítvány
>>> 5.	TTK HÖK Költségvetés