[TTK HÖK -Képviselők]Meghívó Választmányra - 2014.04.28., hétfő, 17:00, Déli Hali Tárgyaló

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2014. Ápr. 28., H, 14:08:37 CEST

Sziasztok!

A Választmányt az Északi épületben fogjuk tartani, az EHÖK KGy és
technikai igényei miatt. Találkozunk 16:55kor az Északi Halinál, ha
késtek a teremszám ki lesz függesztve az ajtóra.

Üdv:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

Idézet (Elnök -  ELTE TTK HÖK <elnok at ttkhok.elte.hu>):

> Igen, igen... csak a tárgyat írtam el, minden más stimmel. :)

> Kovács Fanni
> Elnök
> ELTE TTK HÖK
> E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
> Mobil : +36 30 957 6311
> Web : http://ttkhok.elte.hu
> Facebook : http://facebook.com/eltettkhok
>
> --
> Ezt a levelet mobiltelefonról küldtem, K-9 Mail-el. Elnézést a levél
> rövidségéért és az esetleges hibákért.

>>> 2. Küldöttgyűlési anyagok tárgyalása