[TTK HÖK -Képviselők]Fwd: Rozi él

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2014. Aug. 11., H, 21:46:53 CEST

Sziasztok!

Továbbítom Fetti levelét, hogy mindenki képben legyen Rozi jelenlegi
képességeivel.

Ja, és köszi Fetti! :)

Pacsi:
Kovács Fanni
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +36 30 957 6311
Facebook: http://facebook.com/eltettkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

----- Továbbított levél informatikus at ttkhok.elte.hu címről -----
    Dátum: Mon, 11 Aug 2014 13:49:23 +0200
   Feladó: Informatikus - ELTE TTK HÖK <informatikus at ttkhok.elte.hu>
Tartalom: Rozi
  Címzett: elnok at ttkhok.elte.hu

Szia!

Jelenleg működik a scanner Offline... azaz e-mailben még nem tudja
elküldeni a fájlokat, de az 1-es gépre elküldi és faszán - gyorsan
működik :)

az egyes gépen az asztalra kitettem mindenkinek egy mappát, oda
kerülnek a dokumentumok :) ... ha gondoljátok, végülis nem kell a
nyomtató kábelt bedugni, mert hálózaton van, én a biztonság kedvéért
benne hagytam, de ez a Ti döntésetek ^^

Üdv: F

--
Fetter Dávid
Informatikus

Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett
természetes, vagy jogi személynek szól! Amennyiben Ön nem szerepel a
címzettek között, kérjük, azonnal értesítse a levél küldőjét és
törölje a levelet és csatolmányait a bejövő üzenetei közül anélkül,
hogy a levelet bármilyen célra felhasználná, továbbítaná, lemásolná
vagy hozzáférhetővé tenné a címzetteken kívül más személyek részére.

----- Vége a továbbított üzenetnek -----