[TTK HÖK -Képviselők]Mentorkoncepció tervezet - Néhány gondolat

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2014. Feb. 6., Cs, 17:47:57 CET

Sziasztok!

Eddig néhány véleményt kaptam, de már ez is sokat segít.

Először is: a tervezetet nem fogom felolvasni a KGY-n. Ezért nem kell aggódni.

Másodszor: azért írtam 40 oldalt a Mentorrendszerről, mert ezt
elsősorban egy útmutatóul szántam magamnak. Ez a határozat néhány
oldalas lesz maximum. Az elmúlt évben megtapasztaltam, hogy teljes
szervezetlenség van a rendszerben, sok esettben felesleges és unalmas
programokkal. A mentorokat gyakran elégtelenül tájékoztattuk, sokszor
nem voltunk rájuk tekintettel (pl. mentorhétvége előtt 2 nappal derült
ki, hogy kit ejtünk ki a rendszerből).

Ez ellen szeretnék fellépni. Mindig arra törekszem, hogy lebontsuk a
bürokráciát. Ez a tervezet ezt első látásra nem feltétlenül
bizonyítja, de nagyon fontosnak tartom, hogy valaki kösse meg a
kezemet, mert az, hogy folyamatosan improvizáljak, nem egy járható út.
A kiküldött gondolatok nem bürokratikusak, hanem arra szolgálnak, hogy
rendet tegyenek az illetékesek fejében.

A KGY-ra hozzatok prot és kontrát. Kérdés: maradjunk a megszokott
sablonnál, vagy alkossunk valami értékeset, ami méltán képviseli az
ELTE TTK-t és elismerést vált ki az oktatóinkból is. Nem egyszer
hallottam vissza azt a sztereotípiát, hogy alkoholista, partiarcok
gyülekezetének tartják a mentorokat.

A kötöttségek mellett fontos, hogy akikért dolgozunk, velük
viselkedjünk nyitottan, kedvesen és önzetlenül. Nagyon sokan
elfeledkeznek az utóbbiakról...

Szacskók és a többiek, kérlek, ezt továbbítsátok az érintettek felé
is, mert szükséges a  tisztánlátáshoz.

Peti