[TTK HÖK -Képviselők]Kiegészítés?!

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2014. Feb. 12., Sze, 01:08:21 CET

Kétlem, hogy a képviselők mindegyike elolvasta volna a beszámolómat.
Így azt is kétlem, hogy bármivel ki tudnám egészíteni ezek után.

Arra hivatkozva utasítjátok el beszámolómat, hogy nem olvastam el
néhány módosító javaslatot. Egyrészt honnan tudtam volna, hogy
e-mailek sokaságát kapom meg a KGY előtti néhány napban. Másrészt az
adott KGY-n jelen volt minden szakterület, így alkalom nyílt a
személyes véleménynyilvánításra. Küzdjétek le a korlátoltságotokat, és
nézzétek meg a végeredményt!

Attól függetlenül, hogy koránt sem lett tökéletes a tervezet, több
hónapot szántam a kidolgozásra, több fórumot tartottam, hogy
figyelembe vehessem minden érintett véleményét (itt jelezném, hogy a
meghívás ellenére a képviselők közül kevesebb mint 8 fő jelent meg
ezeken az egyeztetéseken). Ezek után elutasítjátok körülbelül 2
hónapos munkámat. Ezek szerint nem jelent semmit, hogy egy kimondottan
sikeresen lebonyolított MMGV-t (több mint 400 beérkezett
válaszűrlappal) és egy évek óta a legösszeszedettebb, elfogadott
Mentorkoncepciót tudhat maga mögött a rendszer?! Az sem számít, hogy
egy hónappal a tervezett mentorjelentkezés kiírása előtt elkezdtük az
előkészületeket a jövő évi Mentorrendszer minőségi lebonyolítása
érdekében?!

Óriási lelkesedéssel kezdtem bele az új évbe. Tudtam, hogy most tiszta
lappal indíthatunk. Úgy voltam vele, hogy idén mindent a megfelelő
minőségben kivitelezhetünk. Nektek, képviselőknek köszönhetően
elbizonytalanodtam mindebben.

Amennyiben bármelyik, beszámolómra nemmel szavazó képviselő képes lesz
leírni, hogy mit hiányol az elmúlt időszakban nyújtott
teljesítményemből, kiállok a Választmány elé. Ellenkező esettben
egyelőre nincs mondanivalóm.

Amíg tisztségben leszek, nem kívánok többet részt venni a Küldöttgyűléseken.

Uhljár Péter
Mentorkoordinátor
ELTE TTK HÖK
E-mail: mentorkord at ttkhok.elte.hu