[TTK HÖK -Képviselők]Beszámolók - kiegészítés

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2014. Feb. 12., Sze, 01:47:06 CET

Kis kiegészítést tennék a tisztségviselői ösztöndíjam megvonása után
(ez eddig egyetlen beszámolómban sem szerepelt):
- a tavalyi Mentorrendszer összes, mentorokat és ezáltal engem is,
mint résztvevőt, érintő közvetlen és közvetett költségét a
tisztségviselői ösztöndíjamból álltam
- bár nem igazán reklámoztam, de a Gólyabálon a Gólyaszobának sütött
mintegy 700 darab sütemény alapanyagára költött 10000 Ft felét saját
magam szponzoráltam. Mivel egyetemistaként nem vetett fel a pénz, az a
helyzet állt elő, hogy nem tudok részt venni a Gólyabálon. Végül, hogy
a mentortánc bemutatóját láthassam, mégis megvásároltam a teljes árú
ELTE-s belépőjegyet.

Ezek után nem tudom, hogy mit vártok tőlem. Annak ellenére lelkesen
álltam a feladataimhoz, hogy utolsó féléveimet hallgatom a BSc-n,
szakdolgozatot írok és nyelvvizsgára készülök. Azt hittem a TTK HÖK
egy egységes csapat, aminek minden egyes tagja támogatja egymást. Úgy
néz ki tévedtem.

Uhljár Péter
Mentorkoordinátor
ELTE TTK HÖK