[TTK HÖK -Képviselők]Déli HALI - Kedd 10-13

eselyegybiz at ttkhok.elte.hu eselyegybiz at ttkhok.elte.hu
2014. Feb. 26., Sze, 17:06:09 CET

Sziasztok!

Az ELTE Kortárs Segítőcsoport az előző évekhez hasonlóan most is
szeretne ügyelni a TTK-n a tárgyban említett időpontban és helyen (a
tárgyalóban).
A honlap alapján úgy láttam, hogy ebben az időben két
tisztségviselőnek is van fogadóórája. Kérem őket, engedjék be a
csoportot (nekik ugye nincs kulcsfelvételi joguk).

És akkor mégis miért erre a listára küldtem? :P Hát mert Ti vagytok a
képviselők, híreszteljétek szaktársaitoknak! Az esélyegyenlőségre az
"ép" hallgatóknak is szüksége van! :)

Minden jót, már csak 2 nap a hétvégéig! :P
Fanni