[TTK HÖK -Képviselők]Kémia SzaB ügyrend módosítási javaslat

danika at ttkhok.elte.hu danika at ttkhok.elte.hu
2014. Feb. 11., K, 15:56:54 CET

Szia!

Bár Kuti a nagy tudója a nyelvek formalizálásának, de szerintem ezzel
nem zárod ki amit szeretnél, mert ez szerintem akkor is érvényes
lenne, ha 4 fős lenne a szab, de az elnök jelenlétével és további
szakterületi taggal szintén határozatképes lenne. Valami olyasmit
kellene egyébként amúgy szerintem, hogy 3 fő alatt megszűnik a SZAB
hatásköre és amit a szabnak kellene dönteni kizárólag azt átveszi a Vm
vagy KGy, vagy ilyesmi.

Üdv:
Dani