[TTK HÖK -Képviselők]takarítás

Informatikus - ELTE TTK HÖK informatikus at ttkhok.elte.hu
2014. Feb. 25., K, 21:01:44 CET

Tisztelt képviselő társak, tisztségviselők, elnök asszony!

Az informatikusi segítségre biztosan számíthattok :) Szerintem fél 9
körül ott leszek, így ha nem az elnök asszony lenne bent leghamarabb,
akkor nem kell felvennetek a kulcsot, nyitom az ajtót!

Ennek fejében, majd el kell ugranom egy max 4 órára, sajnos még nem
tudom mikor, de utána felfrissülve jövök vissza segíteni.

Arra gondoltam, hogy vihetnénk valami kaját, összedobhatnánk
szendvicseket, illetve a ma nagy sikere volt a melegszendvicssütőnek,
így azt is szívesen beviszem, és akkor olcsóba megúsznánk az
étkeztetést!  Persze, ha inkább pizzát ennétek, akkor nekem oltárira
mindegy :D csak egy ötlet.

Igyekszem valami süteményt is csinálni a nagy eseményre :D [férfihoz
képest állítólag jól sütök ;) ] Szóval gyertek-gyertek :)  [bár lehet
ezzel riasztottam el embereket ... bocsi Fanni ;) ]

Üdv: Fetti

Idézet (Elnök - ELTE TTK HÖK <elnok at ttkhok.elte.hu>):

> Sziasztok!
>
> A nagy felháborodásra való tekintettel 2014.03.08. Zoltán napon,
> reggel 9től este 8ig nagy takarítást hírdetek a Déli Haliban és a
> tárgyalóban!
>
> Gyertek bátran!
> Jó lesz.
>
> Vasárnap 16 órára egy rövid tisztségviselői értekezletet hívok
> össze, erre is jöjjön, aki csak szeretne!
>
> Pacsi:
> --
> Kovács Fanni
> Elnök
> ELTE TTK HÖK
> [...]

Fetter Dávid
Informatikus
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
Telefon: 30/417-7575
Facebook: https://www.facebook.com/ttkhok
Web: http://ttkhok.elte.hu

Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett
természetes, vagy jogi személynek szól! Amennyiben Ön nem szerepel a
címzettek között, kérjük, azonnal értesítse a levél küldőjét és
törölje a levelet és csatolmányait a bejövő üzenetei közül anélkül,
hogy a levelet bármilyen célra felhasználná, továbbítaná, lemásolná
vagy hozzáférhetővé tenné a címzetteken kívül más személyek részére.