[KEPVISELOK] Kgy időpontok

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2014. Jan. 16., Cs, 18:09:31 CET

Sziasztok!

A Kgy-ról kedden este tárgyaltunk a választmányon, és a választmány
határozata alapján a következő a helyzet:

Pepe kérte, hogy mielőbb tudjuk tárgyalni a mentorkoncepciót, ezért
tettem egy javaslatot egy időpontra korábban. Ezt az időpontot a
választmány korainak találta, mivel egyrészt még vizsgaidőszakban van,
másrészt szűkíti a lehetőséget az előzetes egyeztetésre a korai időpont.

A választmányon bejelentettem a lemondási szándékomat is, pontos
dátummal, ami február 11, így akkor célszerű lenne tartani egy rendes
küldöttgyűlési ülést.

A választmány kérése volt továbbá, hogy a mentorkoncepció előzetes
véleményezhetősége miatt az anyag érkezzen meg írásban az ülést
megelőzően legalább egy héttel.

Ez alapján lehetséges időpont a február 9, ami azonban igen közel esik
a 11-i rendes üléshez. Jeleztem a választmánynak, hogy nem tartanám
feltétlenül szerencsésnek, ha a egy ülésen tárgyalnánk a
mentorkoncepciót és az elnöki pályázatot is (itt beszámolókat is
napirendre kell venni), mert hajnali háromra a mandátumok száma az
ülés végére jelentősen lecsökkenne, két fontos kérdésről van szó. Ezt
az álláspontomat már nem tartom fenn, így:

vagy 11-én tárgyaljuk a mentorkoncepciót is (kicsit késői időpont, de
legalább könnyebb véleményezni)

vagy ülésezünk 11-én (rendes) és azt megelőzően néhány nappal (rendkívüli)

vagy csak egy korábbi időpontban ülésezünk, nem tárgyalunk elnöki
pályázatot, ez azonban 11-e után kellemetlen helyzetet eredményez.
Szeretném kérni a Küldöttgyűlés tagjait, ha az ülések időpontjára
tesztek javaslatot, vegyétek figyelembe a lemondási szándékom
időpontját.

Ezek alapján várom a javaslatokat, a Választmányon a február 9
rendkívüli, és február 11 rendes ülést tartottuk jó megoldásnak.

Reagálva a korábban elhangzottakra: elnézést kérek, hogy nem adtam
korábban tájékoztatást,( kedd este beszéltünk róla, szerda kora
reggeltől anyagokat készítettünk elő Osztályvezető asszonnyal, dékáni
tanácson vettem rész, ezt követően Kari Tanácson, majd rögtön utána
EHÖK Elnökségin, és ma reggeltől az EDUCATIO kiállításon voltam, ahol
most végeztem, így) csak most volt időm leírni a lehetséges
időpontokat és fejleményeket.

Üdv,
Kornél

--