[TTK HÖK -Képviselők]Számítógéphasználat

Informatikus - ELTE TTK HÖK informatikus at ttkhok.elte.hu
2014. Már. 27., Cs, 22:20:11 CET

Sziasztok!

A mai este után történtek miatt nyomatékosítanék egy-két dolgot.

Azáltal, hogy a számítógépeket használjátok, egyfajta felelősséggel
tartozok azért. Amíg használjátok addig bármi történik vele (ami
persze nem önnönkívüli hiba) azért Ti feleltek. Persze, ez nem
feltétlenül így van, hisz az egész géprendszer az ÉN karbantartásom
alatt áll, de remélem értitek mire szeretnék kilyukadni.

Ha bármi hibát tapasztalnátok, és nem találtok meg Engem sehol az
épületben/telefonon, akkor lehetőleg NE kapcsoljátok ki a számítógépet
és írjátok meg e-mailben, hogy milyen hibával találkoztatok,
esetlegesen milyen hibát okoztatok.

AMIÉRT A LEVÉL ÍRÓDOTT AZ MOST KÖVETKEZIK

Mint írtam én vagyok a felelős a gépekért, ezért naponta ellenőrzöm
őket. Folyamatosan nyomon követem, hogy mikor kapcsol be a gép,
illetve éjszakánként a bekapcsolt gépeket otthonról átnézem.
NYOMATÉKOSAN MEGKÉREK MINDENKIT, hogy amennyiben a tálcán elkezd
villogni a TeamViewer (Távoli asztal program) nyissátok meg, mert az
azt jelenti, hogy én érdeklődöm használja-e valaki a gépet. Amennyiben
1 percen belül nem érkezik válasz, én belépek a gépbe és ellenőrzöm.
Ha valaki ekkor használja, akkor újra megérdeklődöm KI AZ?!!!
Többszöri nem válaszolás esetén Távoli leállítást fogok végezni a gépen!

Ezen levél egy egyszerű kérést tartalmaz: Ha látjátok, hogy írok
válaszoljatok!

Kedves EB tagok, Szociális elnökhelyettes, Elnök stb. Titeket arra
kérnélek, hogy mielőtt távoli asztal elérést indítanátok a kijelölt
géphez Ti is érdeklődjetek ül-e valaki a gépnél és az 1 perces
időintervallumot tartástok be. (TV-ben jobb klikk a gépre és üzenet
küldése [kis buborék])

Üdvözlettel, és köszönettel: Fetti

--
Fetter Dávid
Informatikus

Jelen elektronikus levél és csatolmányai bizalmas információt
tartalmazhatnak, amely kizárólag a címzettként feltüntetett
természetes, vagy jogi személynek szól! Amennyiben Ön nem szerepel a
címzettek között, kérjük, azonnal értesítse a levél küldőjét és
törölje a levelet és csatolmányait a bejövő üzenetei közül anélkül,
hogy a levelet bármilyen célra felhasználná, továbbítaná, lemásolná
vagy hozzáférhetővé tenné a címzetteken kívül más személyek részére.