[TTK HÖK -Képviselők][Mentor] MECS - Mentor Csoportülés

mentorkord at ttkhok.elte.hu mentorkord at ttkhok.elte.hu
2014. Már. 27., Cs, 12:34:25 CET

Sziasztok!

Nagy kérdés, hogy folytatjuk-e a dacoskodást, vagy neki állunk kezelni
és javítani a problémákat.

Amennyiben a vezetőség részéről is az utóbbi a válasz, szívesen
dolgoznék tovább megbízott tisztségviselőként. Többek között
motivációm, hogy a felmerült hibákat mielőbb orvosoljuk. Javaslom,
erről kérdezzétek meg a munkacsoportot is.

A lemondásomat egyetlen dologgal tudom indokolni, az pedig a
bizalomvesztés. Egymás után kétszer nem fogadták el a beszámolómat
(azt most mellőzük, miért), így bár megkérdőjelezhető, de azt láttam a
legjobb döntésnek, ha lemondok a tisztségről.

Számomra továbbra is első helyen szerepel a hallgatók érdekképviselete
és a Mentorrendszer megfelelő működtetése. Ugyanakkor a Hallgatói
Önkormányzatban tapasztalható visszásságok miatti észrevételeimmel
(igaz, ezeket gyakran átgondolatlanul fogalmaztam meg) ellenszenvet
váltottam ki, amit nehezen tudtam kezelni, így ez a mentorkoordinátori
munkám és a tanulmányi előmenetelem kárára kezdett menni. Utóbbihoz
nem asszisztálhattam.

Uhljár Péter
Mentorkoordinátor
ELTE TTK HÖK