[TTK HÖK -Képviselők]Küldöttgyűlési emlékeztető

Titkár - ELTE TTK HÖK titkar at ttkhok.elte.hu
2014. Május. 19., H, 13:16:26 CEST

Köszönöm szépen az észrevételeket, javítani fogom, és a továbbiakban
is szívesen várom az ilyesfajta problémákat!
Csak, hogy ne gondoljátok, hogy a fantáziám szüleményei ezek a hibák,
elmondom, hogy általában az előző KGY emlékeztetőjét szoktam
módosítani, illetve onnan kimásolni a határozatokat, illetve a
standard dolgokat. (pl. tisztségviselők beszámolói)
Szóval kérlek szóljatok ha bármi észrevételetek van ezzel
kapcsolatban, sajnos én sem vagyok tévedhetetlen, mint ahogy bárki más
sem :)

Üdv:
Enikő
----