[TTK HÖK -Képviselők]Alakuló küldöttgyűlés

Szociális elnökhelyettes - ELTE TTK HÖK szoceh at ttkhok.elte.hu
2014. Nov. 6., Cs, 12:35:23 CET

Kedves képviselők, tisztségviselők és delegáltak!

A régebbiek valószínűleg tudják, az újaknak pedig nem baj ha időben
szólunk, hogy az alakuló kgy finoman szólva is nem lesz rövid. Ebből,
és a korábbi évekből tapasztalva arra gondoltunk, hogy megelőznénk,
hogy a szacskók és delegáltak megválasztásakor már ne tudjunk
koncentrálni az éhségtől. Ezért létrehoztam egy google doksit, amiben
összeszedtem, hogy a mit lehetne enni-inni és hogy ehhez mi kellene,
és hogy tudunk-e szerezni valahonnan:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xMmO8jkN-6TS6lPskFpIydtzP9ceY1J73cD_TAJzOJA/edit?usp=sharing
Töltögessétek szombatig, Dia fog elmenni bevásárolni, ha összedobunk
előtte pénzt és hozzatok amit tudtok, illetve ha van valami, amit még
lehetne szerintetek csinálni, akkor azt is írjátok bele nyugodtan!

Vasárnap találkozunk!
Janka

--
Miklós-Kovács Janka