[TTK HÖK -Képviselők]5vös 5km beszámoló + egyéb

Sportbiztos - ELTE TTK HÖK sportbiz at ttkhok.elte.hu
2014. Okt. 9., Cs, 11:30:08 CEST

Kedves Mindenki!

Mellékletként csatoltam a 27. 5vös 5km beszámolóját, nem tudom, mikor
lesz KGY, amire kell majd beszámolót írni, de csak a verseny
beszámolóját fontosnak tartottam megosztani veletek. Akinek kérdése
van, írjon nyugodtan! (-:

Egyéb: továbbra is várom azokat a jelentkezőket, akik szívesen
foglalkoznának a TTK sportügyeivel! Hamarosan megalakul az új
küldöttgyűlés, új képviselőkkel, az én mandátumom pedig addig a napig
szól, a tisztségért újra nem indulok. Ha bárkit érdekel a tisztség,
vagy csak 1-2 sportos témában szívesen segítene, keressen meg bátran!
(-:

További szép napot mindenkinek!

Üdv,
Barbi