[TTK HÖK -Képviselők]HÖOK beszámolók, program vélemény

Mentorkoordinátor - ELTE TTK HÖK mentorkord at ttkhok.elte.hu
2014. Okt. 15., Sze, 20:21:50 CEST

Sziasztok!

A Fanni által megosztott / elküldött fájlokat olvasva a következők
fogalmazódtak meg bennem:

Gáspár Marcell: össze-vissza beszél, nem tudok kiigazodni rajta, pedig
úgy érzem, ő legalább próbálkozott valamit írni.
Gulyás Tibor: egyszerűen értékelhetetlen... :/
Kiss Dávid: eléggé szűkszavú, de legalább összeszedett.
Körösparti Péter: bocsánat, de az első fél oldal után feladtam. A
határon túli magyarokkal kapcsolatos pátoszos hangnem annyira nem jött
be, hogy képtelen voltam tovább olvasni.
Molnár Zalán: az ő beszámolója szimpatikus, szerintem korrekt.
Nagy Dániel: nagyon rövid, pedig amit beleírt azt érdekesnek találom.
Szívesen olvastam volna többet róla.
Pausits Péter: szintén értékelhetetlen.
Pálffy Dorottya: eléggé szűkszavú :/ majdhogynem értékelhetetlen.
Nagy Gábor: ezen rendesen felhúztam magam, annyira igénytelen!!!!
HÖOK elnöki program: nem olvastam végig, mert felhúzott, hogy HÖOK
elnökként az első öt oldal csak arról szól, mit hogyan csinál szarul a
HÖK...

A konklúzióm az, hogy szégyenteljesnek tartom, hogy az ELTE TTK HÖK
tisztségviselői, akik többségükben BSc-s hallgatók és nem 30 akárhány
éves emberek mint pl. Körösparti, sokkal igényesebb beszámolót tudnak
írni... és nem egy országos, fő-fő-fő valamiről van szó, hanem EGY
egyetem EGY karának HÖK-éről... Egyébként ezek alapján azt is érzem,
hogy mi sokkal de sokkal komolyabban vesszük a hallgatói érdekeket,
mint ott fent. Ami azért eléggé szomorú :(

Ezek az én meglátásaim, nem tudom, mit tudtok vele kezdeni, de úgy
éreztem, kötelességem megosztani veletek...

Szép estét!
Matyi

--
A csík legyen veletek! :)