[TTK HÖK -Képviselők]kommunikáció fejlesztés

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2014. Okt. 22., Sze, 14:14:09 CEST

Sziasztok!

Mivel senki nem jelzett vissza Kelinek, hogy szívesen segítene neki,
(ezért és minden másért, ami a kommunikációval kapcsolatos) tartunk
egy megbeszélést minél hamarabb, szóval első körben a most péntekre
gondoltunk.

Amiről szó lesz, az maga a TTK HÖK kommunikációjának fejlesztése. Amit
cserébe ajánlunk azaz, hogy minden a TTK HÖK-t, a TTK-t és az
egyetemet érintő friss, ropogós (esetleg szaftos: pl lesz-e gólyabál)
első kézből értesüljön, majd ezeket a nyers infókat emészthető
formában tudjuk együtt varázsolni a hallgatóink számára (akármivel
plakát, fb post, kampány, Nyúz cikk, random gif vagy meme formájában).

Szóval itt a doodle, ha tetszik bökj egy időpontra most pénteken!
http://doodle.com/m76xax9yxdqr97br

Utána és persze akár közben is kötetlen beszélgetés, pizza rendelés és
amit akartok :)

Ha jönnél, de a most péntek nem jó, akkor írj nekem
(elnok at ttkhok.elte.hu) és Kelinek (kommbiz at ttkhok.elte.hu) egy közös
mailt <lelkes vagyok> tárggyal! A mailben legyen benne mi érdekelne
pontosan és mikor érnél (esetleg egyikünk fogadóórájában, a honlapon
megtalálod) személyesen is beszélgetni!

Várunk titeket! ;)

Pacsi:
Kovács Fanni